Τρίτη 16 Απριλίου 2013

Παίρνοντας συνέντευξη

Οι μαθητές και οι μαθήτριες της Ε & Στ τάξης μπήκαν στο ρόλο του δημοσιογράφου! Χωρίστηκαν σε δύο ομάδες, έβγαλαν δικές τους ερωτήσεις, επέλεξαν μόνοι τους τα άτομο που θα πάρουν τη συνέντευξη, κατέγραψαν τις απαντήσεις και να το αποτέλεσμα:







Συνέντευξη με τον κύριο Γιώργη Μ. κάτοικο Φολεγάνδρου.

-  Πόσα  χρόνια  κατοικείτε  στη  Φολέγανδρο;
Στην  Φολέγανδρο κατοικώ 85 χρόνια .

- Πώς διασκέδαζε ο κόσμος τα παλιά  χρόνια;
Τα παλιά χρόνια ο κόσμος διασκέδαζε γελώντας και χαλούσε τον κόσμο με την τσαμπούνα*.

- Τι σας  αρέσει εδώ στο νησί;
Εδώ στο νησί  μου αρέσουν πολλά, αλλά πάνω από όλα μου αρέσει ο καθαρός αέρας.

- Αν θα θέλατε  να αλλάξετε κάτι, τι θα ήταν αυτό;
Αυτό που θα ήθελα να αλλάξω είναι από 85 χρονών να πάω  50 χρονών.

- Πώς φαντάζεστε το μέλλον στο νησί σας;
Το νησί μου στο μέλλον το φαντάζομαι σε εξέλιξη.

- Θα θέλατε να αλλάξετε χωριό; Αν ναι, γιατί;
Θα ήθελα  αν δεν είχα γεράσει .Να είχα την εξουσία που είχα.

- Τι έχετε κάνει και τι θα θέλατε να κάνετε ακόμα στη Φολέγανδρο
Στη ζωή μου πάντως ότι ήθελα  το απέκτησα : οικογένεια που ήθελα  έκανα, κτηματική  περιουσία έκανα μεγάλη και ανάγκη πια δεν έχω κανέναν.

(*) Τσαμπούνα :Δέρμα κατσικιού ραμμένο σε σχήμα μεγάλου μπαλονιού. Είχε δύο τρύπες μία πάνω μία κάτω. Στην πάνω τρύπα στερέωναν ένα κομμάτι καλάμι και στην κάτω πάλι ένα κομμάτι καλάμι που του είχαν κάνει μικρές τρύπες. Φυσούσαν από πάνω και η μουσική έβγαινε από κάτω.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου